1400-10-25   ||   2258

برگزاری جلسه هیأت اجرایی کنفدراسیون ورزش بولس آسیا

مدیران ارشد کنفدراسیون ورزش بولس آسیا در اولین نشست خود در سال 2022 پیرامون موضوعات مهم به گفتگو پرداختند

به گزارش کمیته ارتباطات تشکیلات بولس و پتانک ایران، جلسه برخط عالی‌ترین رُکن اجرایی ورزش‌های بولس و پتانک قاره کهن ساعت 10:30 صبح امروز (25 دی‌ماه) به وقت تهران آغاز گردید و ضمن استماع گزارش خزانه‌دار و دبیرکل توسط اعضاء، در خصوص حق عضویت سالانه فدراسیون‌های ملی عضو، توزیع سهمیه برای تیم‌های ملی آسیایی جهت شرکت در قهرمانی 2022 جهان و نیز 2 میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در سال‌های 2022 و 2023 تصمیمات نهایی اتخاذ گردید که به زودی در قالب مصوبات رسمی هیأت اجرایی به کشورهای عضو کنفدراسیون ارسال و متعاقباً از طریق همین رسانه نیز منتشر خواهد شد.

در این جلسه و بر اساس موافقت اعضاء، 2 مأموریت مهم به جمهوری اسلامی ایران واگذار گردید که به موجب آن توسعه رشته‌های ورزشی یادشده بیش از پیش در کشور رقم خواهد خورد. گفتنی است در این جلسه دکتر جاسم منوچهری بنیان‌گذار ورزش‌های بولس و پتانک در ایران و عضو هیأت اجرایی کنفدراسیون ورزش بولس آسیا نیز حضور داشتند.

تشکیلات بولس و پتانک کشورمان پس تأسیس توسط دکتر جاسم منوچهری، سرانجام در سال 2009 به عضویت فدراسیون‌های آسیایی و جهانی رشته‌های ورزشی مذکور درآمد و از آن پس مجامع عمومی سالیانه و مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خود را به طور منظم برگزار نموده و علاوه بر دارا بودن ده‌ها دستآورد ارزشمند بین‌المللی، یکی از فعال‌ترین اعضای ملی عضو فدراسیون جهانی محسوب می‌گردد. این تشکیلات به عنوان تنها سازمان ایرانی عضو فدراسیون جهانی بولس و پتانک، دارای 7 کرسی اثرگذار قاره‌ای و جهانی بوده و مبدع رقابت‌های مجازی (آفلاین) پتانک در سطح جهان محسوب می‌گردد.