1401-10-26   ||   1754

نشست عالی‌ترین رُکن اجرایی کنفدراسیون بین‌المللی بولز

اعضای هیأت اجرایی کنفدراسیون بین‌المللی بولز در اولین نشست 2023 خود گردهم آمدند

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن بولس و پتانک ایران، عالی‌ترین رُکن اجرایی فدراسیون جهانی با دستور کار مفصل در بستر فضای مجازی عصر روز گذشته 25 دی ماه 1401 با حضور تمامی اعضاء و روسای کنفدراسیون‌های 4 قاره تشکیل جلسه داد. در این نشست که دومین جلسه ترکیب جدید این رُکن سازمانی پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی در ماه نوامبر 2022 بود، پیرامون محورهای ذیل بحث و تصمیم‌گیری شد:

تقسیم کار بین ترکیب جدید هیأت اجرایی، تصویب جزئیات تقویم 2023، توزیع سهمیه مسابقات جهانی بین کنفدراسیون‌های قاره‌ای، برنامه حمایت مالی جدید مرتبط با استفاده از نشان فدراسیون جهانی توسط شرکت‌های تولید کننده تجهیزات بولز، ترکیب جدید کمیته‌های فدراسیون جهانی، اعمال تغییرات تفویض‌شده بر روی اساسنامه فدراسیون جهانی و موارد دیگر.

در این نشست با حضور دکتر جاسم منوچهری به عنوان عضو هیأت اجرایی فدراسیون جهانی، تشکیل کمیته جدید ورزشکاران فدراسیون جهانی به رئیس انجمن بولس و پتانک کشورمان تفویض گردید. همچنین کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون جهانی نیز مقرر گردید پس تنظیم آئین‌نامه جدید، با هدایت دکتر منوچهری برای یک دوره چهار ساله کار خود را آغاز نماید که در این صورت طی هفته‌‌های آتی هشتمین کرسی بین‌المللی موثر و استراتژیک در اختیار انجمن بولس و پتانک ایران قرار خواهد گرفت.

گفتنی است همزمان با تصویب تقویم 2023، برنامه‌های بین‌المللی به میزبانی ایران در تابستان 2023 در نسخه نهایی تقویم گنجانده شد که متعاقباً جزئیات و برنامه اجرایی آن منتشر خواهد شد.