1402-04-06   ||   1389

نشست راهبرد محور انجمن با وزارت ورزش و جوانان

نایب رئیس دوم انجمن بولس و پتانک ایران با مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن بولس و پتانک ج.ا.ایران، صبح امروز سه‌شنبه ششم تیرماه 1402، دکتر طیبه افشار به دعوت وزارت ورزش و جوانان با حضور در دفتر هماهنگی و نظارت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با دکتر پروین کرملو مدیرکل و دکتر وجیهه نقوی معاون مدیرکل آن دفتر دیدار و گفتگو کرد.

دکتر افشار در این جلسه پیرامون پنج راهبرد کلان انجمن در حوزه ورزش بانوان شامل دانش افزایی و ارتقاء سطح مهارت در جامعه بولس و پتانک، توسعه ‌منابع و ارتقاء سطوح هماهنگی در انجمن، توسعه مشارکت و رقابت در بولس و پتانک، ارتقاء جایگاه انجمن در رویدادهای بین‌المللی و نیز توسعه روابط بین‌الملل گزارش تفصیلی خود را ارائه نمود. نایب رئیس انجمن با اشاره به سهم 42 درصدی بانوان از تمامی پست‌های کلیدی احراز شده، به برنامه پیشرو در راستای تحقق برابری جنسیتی در امور اجرایی و فنی انجمن تا پایان سال 1402 خبر داد. وی از میزبانی همزمان مسابقات بولز قهرمانی جهان و نیز جام جهانی پتانک در سال 2024، به عنوان فرصتی طلائی برای ارتقای سطح عزت نفس بانوان انجمن در عرصه جهانی یاد کرد.

دکتر کرملو و دکتر نقوی، مدیرکل و معاون مدیرکل دفتر نیز در این دیدار ضمن تحسین دستآوردهای انجمن در حوزه فعالیت‌های بانوان، بر اهمیت همکاری با شهرداری‌ها و تعامل نزدیک با وزارتخانه و نیز سازماندهی مسابقات کارکنان دولت به ویژه حوزه ستادی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تاکید نمودند. ایشان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شاخه‌های تحت پوشش انجمن منجمله عدم محدودیت سنی و همگانی بودن آن، بر توسعه بسترهای آموزشی و دانش افزایی بولس و پتانک تاکید کرد. مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت ورزش بانوان ضمن اعلام حمایت از فعالیت‌های انجمن، حضور بانوان بیش از 40 کشور در مسابقات قهرمانی 2024 جهان در ایران را نقطه‌ای عطف در فعالیت‌های ورزش بانوان دانست.

در این نشست نایب رئیس بانوان انجمن او- اسپرت ج.ا.ایران، نایب رئیس بانوان فدراسیون و تنی از مدیران ورزش بانوان حضور نیز داشتند.