1399-02-29   ||   3146

برنامه ابرچالش آفلاین پتانک کشور قطعی شد

ابرچالش آفلاین پتانک جام مبارزه با کرونا مورخ 16 تا 20 خردادماه 1399 با شرکت ورزشکاران طراز اول کشور برگزار خواهد شد

به گزارش سخنگوی کمیته فنی انجمن بولس و پتانک، پیرو مصوبه جلسه برخط آن کمیته که با شرکت اعضاء روز جمعه 26 خردادماه سال جاری برگزار گردید، رویداد ملی پتانک در شرایط ویژه و با هدف مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا تحت عنوان "ابرچالش آفلاین پتانک کشور" طی مورخه 16 تا 20 خردادماه 1399 برگزار خواهد شد. در این رویداد شناسایی شده توسط نمایندگی رسمی و تنها بدنه ملی عضو کنفدراسیون‌های آسیایی و جهانی بولس و پتانک در جمهوری اسلامی ایران، ورزشکاران طراز اول پتانک کشور در دو استایل "شوتینگ استاندارد" و "شوتینگ مُهیج" در دو گروه مردان و زنان و در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به روش انفرادی، آفلاین و درخانه وفق دستورالعمل مبارزه با شیوع کووید-19 هنرنمایی خواهند کرد. همچنین به نقل از سخنگوی آن کمیته، یک مقام رسمی از فدراسیون جهانی نیز بر کیفیت اجرای برنامه یادشده نظارت خواهد داشت.

انجمن بولس و پتانک جمهوری اسلامی ایران به عنوان یگانه نهاد ملی عضو فدراسیون‌های جهانی بولس و پتانک، علاوه بر دارا بودن پنج کرسی کنونی اثرگذار جهانی و قاره‌ای، به عنوان یکی از فعال‌ترین انجمن‌های ملی قاره آسیا و مجهز به قهرمانان، داوران و مربیان رسمی بین‌المللی با یادداشت مستقیم رئیس فدراسیون جهانی این رشته به وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ایران معرفی شده است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در رویداد فوق‌الذکر می‌تواند با ارسال تصویر کارت ملی و درخواست مکتوب خود به آدرس ایمیل ذیل و ذکر استان محل سکونت، حداکثر تا تاریخ 12 خردادماه 1399 فرآیند ثبت‌نام خود را آغاز نمایند.

boulessport@gmail.com