1399-03-31   ||   3634

جام جهانی پتانک آفلاین – ویپوک 2020

فدراسیون بین‌المللی پتانک فرآیند ثبت نام ویپوک 2020 را اعلام عمومی کرد

به گزارش مدیر روابط بین‌الملل بولس و پتانک و به نقل از وب سایت فدراسیون جهانی، فرآیند ثبت‌نام در جام جهانی آفلاین (ویپوک) با انتشار تصویری از اسپانسر بولس و پتانک ایران و یادداشتی از زبان دکتر جاسم منوچهری عضو هیأت اجرایی کنفدراسیون‌های آسیایی و جهانی بولس و مدیرکل توسعه پتانک منطقه آسیای میانه و غربی در آن وب سایت منتشر گردیده که به شرح ذیل می‌باشد:   

به نمایندگی از ستاد سازماندهی ویپوک، خرسندیم و مفتخریم تا شما را از سراسر جهان به اولین دوره جام جهانی پتانک آفلاین (ویپوک) – مبارزه با کووید19 مورخ 03 لغایت 09 آگوست 2020 دعوت نمائیم. از آنجاکه پایان شیوع کووید19 قابل پیش‌بینی نیست، سازماندهی رویداد مذکور نقطه عطفی برای فدراسیون بین‌المللی پتانک (اِف. آی. پی. جِی. پی.) خواهد بود تا ظرفیت خود برای درگیر ساختن مردم در ورزش و رقابت در خانه و ممانعت از تسلیم شدن را نشان دهد.

ویپوک با همکاری انجمن بین‌المللی بازی‌های بشردوستی (آی. اِچ. جی. اِی.) که اِف. آی. پی. جِی. پی. به عضویت آن درآمده است، فرصتی خوب برای نوجوانان و بزرگسالان جهت شرکت در انواع مختلفی از رقابت‌های پتانک از جمله شوتینگ استاندارد (قوانین اِف. آی. پی. جِی. پی. با چند مورد تغییرات) و شوتینگ پارتیان (استایل آدرنالین) فرآهم خواهد آورد. ما برآنیم تا خانواده پتانک‌مان را با رقابت‌های شوتینگ آفلاین و استمرار آن تا پایان شیوع کرونا، فعال و پویا حفظ نمائیم.

ثبت‌نام از تاریخ 10 تا 20 ماه ژوئن 2020 برای تمامی اعضای ملی وابسته به اِف. آی. پی. جِی. پی. با ارسال فرم‌های تکمیل شده به آدرس ایمیل petanque.humanitarian@gmail.com و رونوشت به ایمیل رسمی اِف. آی. پی. جِی. پی. آزاد خواهد بود.

امیدوارم شاهد مشارکت همه شما در جام جهانی پتانک آفلاین با شعار "بولس اسپرتس فَنس – واش یور هندز" باشم.

دکتر جاسم منوچهری

رئیس ستاد سازماندهی ویپوک

بنیان‌گذار و رئیس بولس و پتانک جمهوری اسلامی ایران