1399-11-18   ||   2926

پایان کار دهمین رویداد ملی بولس و پتانک

دهمین آوردگاه ملی بولس و پتانک در دو جدول رقابتی پتانک میکس و شوتینگ تمرکزی میکس با موفقیت پایان یافت

به گزارش کمیته ارتباطات بولس و پتانک ایران، همزمان با ایام الله دهه فجر، چهاردهمین سالگرد تاسیس و دوازدهمین سالگرد عضویت تشکیلات بولس و پتانک ایران در کنفدراسیون‌های آسیایی و جهانی ورزش‌های بولس و پتانک که به عنوان تنها متولی رشته‌های ورزشی مذکور در جمهوری اسلامی ایران توسط کنفدراسیون جهانی مربوطه به وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک معرفی شده است، دهمین رویداد ملی خود را منطبق بر پروتکل‌های محدودکننده مصوب و به صورت کنترل‌شده در دو جدول رقابتی در روز 17 بهمن‌ماه 1399 با موفقیت سازماندهی نمود. در این دوره از رقابت‌ها تحت عنوان "تورنمنت 8" که با دعوت از 8 تیم میکس (مختلط خانم و آقا) که در این بین قهرمانان بین‌المللی، آسیا و جهان نیز حضور داشتند، مسابقات به روش ترکیبی دوره‌ای-حذفی برگزار و نتایج ذیل حاصل شد:

نشان طلا: تیم دِریک (معصومه کارگر – مصطفی نظری)

نشان نقره: تیم اَنشان جنوب ( شکوفه شکوه‌زادگان – رحیم بهادرزاده)

نشان برنز: تیم هوزاد (طیبه افشار – امین ابراهیمیان)

 

همچنین از دیگر رخدادهای مهم آوردگاه دهم، برگزاری نخستین دوره رقابت‌های ملی شوتینگ تمرکزی بولز ایران بود که با استقبال علاقه‌مندان مواجه گردید و در جدول میکس (مختلط خانم و آقا) این رویداد نیز نتایج ذیل حاصل تا قهرمانان آن برگی از تاریخ این رشته در کشور را به نام خود ثبت نمایند:

مقام اول: تیم آنزان جنوب (زینب طرفی – حمید کردزنگنه)

مقام دوم: تیم سیودال (آرزو همتی – امیر رحمتی)

مقام سوم: تیم چیکسا (نسیم همتی – محمود امین پور)

 

در حاشیه این رقابت‌ها نیز از قهرمانان کشورمان در اولین دوره جام جهانی پتانک آفلاین (ویپوک) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران که در سال 2020 سازماندهی گردیده بود تجلیل به عمل آمد و احکام قهرمانی ممضی به امضاء رئیس فدراسیون بین‌المللی پتانک (اِف. آی. پی. جِی. پی.)، رئیس ستاد سازماندهی ویپوک و رئیس کنفدراسیون بین‌المللی بازی‌های جهانی بشردوستی تقدیم ایشان گردید.

شایان ذکر است در این رویداد مقام عالی پتانک منطقه آسیای میانه و غربی و عضو هیأت اجرایی کنفدراسیون بین‌المللی بولس بر کیفیت اجرای برنامه نظارت مستقیم داشتند.