1400-02-31   ||   3083

نتایج ابرچالش آفلاین پارتیان 1400

یازدهمین رویداد ملی تشکیلات بولس و پتانک ایران تحت عنوان ابرچالش آفلاین پارتیان کشور با موفقیت سازماندهی گردید

برابر مصوبه هیأت رئیسه بولس و پتانک کشور و با همکاری موسسه آگوا تحت نظارت مستقیم مقامات ارشد فدراسیون بین‌المللی پتانک، دومین دوره رقابت‌های آفلاین پارتیان وفق مقررات مقابله با شیوع کرونا در مورخ 28 لغایت 31 اردیبهشت‌ماه 1400 با شرکت قهرمانان تراز اول این رشته ورزشی برگزار و نتایج ذیل حاصل گردید:

 

دسته جوانان (دختر و پسر):

مقام اول: آرمین کاظمی (44/000 امتیاز از مجموع 50 امتیاز)

مقام دوم: دانیال فراهانی (42/666 امتیاز از مجموع 50 امتیاز)

مقام سوم مشترک: سارا هاشم‌زاده (40/666 امتیاز از مجموع 50 امتیاز)

مقام سوم مشترک: پرهام توحیدی (40/333 امتیاز از مجموع 50 امتیاز)

 

دسته بانوان:

مقام اول: محبوبه مرادی گرکانی (45/416 امتیاز از مجموع 50 امتیاز)

مقام دوم: معصومه کارگر (44/833 امتیاز از مجموع 50 امتیاز)

مقام سوم: غزل بهمنی علمداری (44/666 امتیاز از مجموع 50 امتیاز)

 

دسته آقایان:

مقام اول: مصطفی نظری‌زاده (46/250 امتیاز از مجموع 50 امتیاز)

مقام دوم: امین ابراهیمیان (44/233 امتیاز از مجموع 50 امتیاز)

مقام سوم: رحیم بهادرزاده (42/833 امتیاز از مجموع 50 امتیاز)

 

رشته ابداعی ایرانی پارتیان که در سال 2020 مسابقات جهانی آفلاین خود را با مشارکت جالب توجه تیم‌های ملی 20 کشور، واکنش مثبت مدیران کمیته بین‌المللی المپیک (آی. او. سی.) و با نظارت مستقیم مقامات ارشد آریف (اتحادیه فدراسیون‌های بین‌المللی ورزشی شناسایی‌شده توسط آی. او. سی.)، کنفدراسیون بین‌المللی بازی‌های جهانی بشردوستی، فدرسیون بین‌المللی پتانک (اِف. آی. پی. جِی. پی.) و تحت مدیریت تشکیلات بولس و پتانک جمهوری اسلامی ایران تجربه نموده است، با استقبال کنفدراسیون‌های قاره‌ای بولس و پتانک همراه بوده و محبوبیت آن در حال فزونی و گستردگی بیش از پیش است. این دوره از رقابت‌ها با قضاوت کمیته‌ای مرکب از داوران ملی و بین‌المللی تحت نظر علی‌اکبر سلطانی‌برهمن و پیاده‌سازی اقدامات توسط ستاد سازماندهی رقابت‌ها تحت هدایت معصومه سعیدیان دبیر ستاد با موفقیت به کار خود پایان داد.

تشکیلات بولس و پتانك جمهوری اسلامی ایران توسط دکتر جاسم منوچهری ملی پوش و قهرمان پیشین ایران و جهان و پژوهشگر حوزه رفتار مصرف‌کننده و روابط بین‌الملل در ورزش در آذرماه سال ١٣٨٨ در سالن کنفرانس ورزشگاه ابن سینای شهر همدان بنیان نهاده شد و ضمن عضویت در کنفدراسیون‌های آسیایی و جهانی از سال ۲۰۰۹ تاکنون، به عنوان تنها متولی این رشته به نمایندگی از مراجع قانونی بین‌المللی در کشور فعالیت می‌نماید. این سازمان توسط فدراسیون جهانی به عنوان یکی از فعال‌ترین ۱۶۵ انجمن‌ ملی عضو فدراسیون جهانی معرفی گردیده و علاوه بر دارا بودن هفت کرسی موثر جهانی و قاره‌ای بوده، ده‌ها عنوان قهرمانی در رویدادهای رسمی بین‌المللی را به ارمغان آورده است.