1400-08-10   ||   2628

گفتگوی دکتر منوچهری با پایگاه خبری فدراسیون جهانی

سازماندهی موفقیت‌آمیز دوازدهمین رویداد ملی گوی‌های ورزشی، پارتیان و پتانک ایران در وب سایت فدراسیون جهانی منعکس گردید

به گزارش کمیته ارتباطات تشکیلات بولس و پتانک ایران، پایگاه خبری فدراسیون جهانی پتانک متن ذیل را در خروجی خود منتشر کرد:

انجمن بولس و پتانک ایران (بیپای) دوازدهمین مسابقات قهرمانی ملی سالانه خود در تریپل، پارتیان و شوتینگ را برای مردان، زنان و جوانان در تاریخ 21 و 22 اکتبر 2021 سازماندهی نمود. از آنجا که رویداد مذکور یک رقابت رسمی در ششمین دوره بازی‌های بشردوستی بود، مصادف با چهاردهمین سالروز تولد بیپای و دوازدهمین سالگرد شناسایی کامل آن توسط اِف. آی. پی. جِی. پی.، اِف. آی. بی. و سی. بی. آی. به عنوان یگانه نهاد ملی حاکم برای تمامی ورزش‌های بولس و پتانک در جمهوری اسلامی ایران بود.

این انجمن ده‌ها مدال در رویدادهای بین‌المللی ما کسب نموده و به عنوان یکی از فعال‌ترین اعضای ملی اِف. آی. پی. جِی. پی. محسوب می‌گردد.

 

همچنین در قسمت پایانی متن این خبر و در گفتگو با بنیان‌گذار ورزش‌های بولس و پتانک ایران چنین آمده است:

دکتر جاسم منوچهری بنیان‌گذار و رئیس بیپای، مدیرکل توسعه پتانک منطقه آسیای میانه و غربی و عضو کمیته اجرایی اِی. بی. اِس. سی. گفت: "پتانک یکی از رویدادهای اصلی کنفدراسیون بین‌المللی بازی‌های جهانی بشردوستی و بدنه ملی آن از سال‌ها پیش بوده است. توسعه متوازن ورزش‌های بولس در ایران مشهود است و سال آینده بهترین زمان برای بیپای جهت مذاکره و درخواست میزبانی رویدادهای قاره‌ای مورد تائید فدراسیون جهانی خواهد بود. از همان ابتدا، یکی از بزرگترین زمین‌های بازی در جهان تحت تملک بیپای بوده است و این محل به زودی میزبان ورزشکاران کلاس جهانی خواهد بود."