1401-03-24   ||   2620

جلسه مدیران ارشد انجمن با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای

دکتر جاسم منوچهری در نشستی صمیمی با سیدمحمد پولادگر از وضعیت فعلی و برنامه‌های آتی انجمن بولس و پتانک گزارش داد

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن بولس و پتانک ایران، عصر امروز 24 خردادماه 1401 رئیس و نایب رئیس امور بانوان انجمن با حضور در ساختمان سئول و جلسه با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گزارشی از ظرفیت‌های انجمن و توفیقات کسب ارائه نموده و در خصوص برنامه‌های آتی بحث و تبادل نظر شد.

سیدمحمد پولادگر معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با اشاره به معضلات امروز جامعه، ویژگی‌های منحصربه‌فرد رشته‌های زیر مجموعه انجمن در گردهم آوردن اعضای خانواده، تحکیم روابط و فرهنگ‌سازی ورزش و فعالیت بدنی در سطوح مختلف جامعه را مهم ارزیابی کرده و بر توجه جدی به بهره‌برداری صحیح از امکان برگزاری مسابقات میکس بانوان و آقایان تاکید نموده و پیشینه فرهنگی کشور در ارتباط با رشته‌های تحت پوشش انجمن را قابلیتی برجسته برای توسعه هرچه بیشتر انجمن دانست. پولادگر با اشاره به اهمیت توسعه بُعد قهرمانی و کرسی‌های ارزشمند و اثرگذار قاره‌ای و جهانی تصاحب شده توسط انجمن، از حمایت وزارتخانه از برنامه‌های آتی ملی و بین‌المللی انجمن بولس و پتانک خبر داد.

دکتر جاسم منوچهری عضو هیأت اجرایی کنفدراسیون بین‌المللی و نایب رئیس قاره آسیا نیز اذعان داشت، همه ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی انجمن را به نفع ورزش کشور به کار خواهیم بست و در بهترین سطح تعامل و هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان و ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی مسیر توسعه متوازن را پیش خواهیم گرفت. دکتر منوچهری در خصوص میزبانی قهرمانی پتانک 2023 آسیا و سفر کلود آزما و سایر مقامات ارشد فدراسیون جهانی به ایران نیز گزارشی ارائه نمود.

گفتنی است دکتر منوچهری پس از جلسه فوق و در گفتگو با پایگاه خبری انجمن با اشاره به اتحاد تمامی اعضای خانواده بولس و پتانک ایران افزود: "امروز همه ما از هر صنف، گروه و نقطه جغرافیایی یک پرچم در دست داریم و انجمن بولس و پتانک، این پرچم را در میادین مختلف نمایندگی می‌کند. محیط مبتنی بر اخلاق و منش ورزشکاری در بولس و پتانک، این خانواده را به سوی موفقیت در قهرمانی 2022 آسیا و جهان و میزبانی ایران در 2023 هدایت خواهد نمود."