1401-06-10   ||   1642

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین انجمن و دانشگاه

تفاهم‌‌نامه همکاری بین انجمن بولس و پتانک جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه حکیم سبزواری به امضاء رسید

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن بولس و پتانک ایران، طی نشستی با حضور دکتر منوچهری بنیان‌گذار و رئیس انجمن بولس و پتانک ایران و دکتر زنگنه اسدی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری، تفاهم‌نامه همکاری بین این انجمن و دانشگاه حکیم سبزواری به امضا رسید.

دکتر جاسم منوچهری مقام عالی ورزش‌های پتانک و بولز منطقه آسیای میانه و غربی در این جلسه با تاکید بر اهمیت توسعه مبتنی بر دانایی فعالیت‌های انجمن، برنامه های اجرایی رشته‌های ورزشی تحت پوشش انجمن را ابزاری در دسترس برای ورود آن دانشگاه به عرصه دیپلماسی نوین و تقویت روابط بین‌الملل از طریق ورزش دانست.  

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه اذعان داشت: موضوع این تفاهم‌نامه پیوند بین دانشگاه و تولیدات علمی مسئله محور آن و انجمن به عنوان متولی رشته‌های ورزشی بولس و پتانک در جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف توسعه دوجانبه است.

دکتر محمد علی زنگنه اسدی افزود: بهره‌مندی از توانایی‌های علمی و اجرایی دانشگاه و انجمن؛ توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های برگزاری مسابقات، دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های پژوهشی، اشتراک گذاری منابع اعم از نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات و زیر ساخت‌های فناوری و ترویج رشته‌های ورزشی تحت پوشش انجمن با حمایت و پشتیبانی دانشگاه از جمله اهداف تفاهم‌نامه است.

گفتنی است در مردادماه 1401، دکتر محمدعلی زنگنه اسدی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در حکمی دکتر جاسم منوچهری، عضو هیأت اجرایی کنفدراسیون بین‌المللی بولز و نایب رئیس آسیا-اقیانوسیه را به عنوان "عضو ورزشی شورای بین‌الملل دانشگاه حکیم سبزواری" منصوب کرد.