1401-11-28   ||   1641

پانزدهمین مجمع عمومی انجمن بولس و پتانک ایران

عالی‌ترین رُکن تصمیم‌گیر انجمن بولس و پتانک ج.ا.ایران در ساری تشکیل جلسه داد

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن بولس و پتانک ایران، عالی‌ترین رُکن تصمیم‌گیر انجمن با حضور اعضاء همزمان با سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شامگاه 27 بهمن‌ماه 1401 در فرح‌آباد ساری تشکیل جلسه داد. در این جلسه با حضور 45 عضو دارای حق رأی از انجمن‌های بولس و پتانک استان‌‌ها و نمایندگان مربیان، داوران، ورزشکاران، باشگاه‌ها، رشته‌های ورزشی تحت پوشش، اعضای کمیته مؤسس، دارندگان کرسی‌های بین‌المللی و ... موارد ذیل به تصویب اعضاء رسید:

  1. تصویب گزارش مالی خزانه‌دار مرتبط با سال‌های 1400 و 1401 و نیز تصویب بودجه سال 1402
  2. رأی اعتماد اعضای مجمع به انتخاب مجدد رئیس، نواب رئیس، کارشناس خبره و دبیرکل انجمن برای یک دوره چهارساله دیگر
  3. اقدامات ضروری در مسیر ایجاد تحولات سازنده سازمانی در سال پیشرو

همچنین اعضای مجمع با رأی حداکثری با اعزام تیم‌های ملی مستخرج از سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور به مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در سال 2023، چهارچوب دوره‌های آموزشی پیشنهادی توسط کمیته آموزش و پژوهش انجمن و حمایت از راه اندازی دوره کارشناسی ارشد تربیت مدیر فنی بولس و پتانک در دانشگاه‌های کشور موافقت نمودند.

علاوه بر این، در این مجمع برابر اعلام علاقه‌مندی استان‌ها به میزبانی چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور (همدان، تهران، فارس، کرمان، یزد)، پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور (فارس، خوزستان، گلستان) و اردوی انتخابی تیم‌های ملی (تهران، خوزستان) در سال 1402 مقرر گردید تا تصویب نهایی اعطای میزبانی هر یک از این رویدادها به استان‌های یادشده در اولین جلسه پیشروی هیأت رئیسه انجمن صورت پذیرد.

این مجمع طبق برنامه قبلی از ساعت 21 آغاز و در ساعت 23:30 با اتمام دستور جلسه و اعلام رسمی رئیس انجمن پایان یافت.