1402-01-13   ||   1108

کنگره فدراسیون بین‌المللی پتانک برگزار شد

عالی‌ترین رُکن تصمیم‌گیر فدراسیون بین‌المللی پتانک جلسه سالانه 2023 خود را با شرکت کشورهای عضو برگزار نمود

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن بولس و پتانک جمهوری اسلامی ایران، کنگره فدراسیون بین‌المللی پتانک با حضور روسای فدراسیون‌ها و انجمن‌های ملی عضو، اعضای هیأت اجرایی و مدیران منطقه‌ای بعد از ظهر امروز 13 فروردین‌ماه 1402 به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید.

در این جلسه چهار ساعته، موضوعاتی منجمله حسابرسی سال 2022 و بودجه 2023 به تصویب اعضاء رسید. همچنین برنامه مسابقات قهرمانی مردان جهان 2023 در بنین، قهرمانی زنان جهان 2023 در تایلند و قهرمانی مردان جهان 2024 در فرانسه با ارائه اطلاعات تفصیلی توسط روسای فدراسیون‌های میزبان به سمع و نظر اعضاء رسید. در این جلسه در خصوص میزبانی مسابقات قهرمانی جهان در سال 2025 و 2026 تصمیمات اولیه اتخاذ گردید. همچنین در خصوص بازی‌های آسیایی، بازی‌های ساحلی جهان، بازی‌های المپیک تابستانی و تعاملات صورت گرفته با کمیته‌های برگزار کننده بازی‌ها بحث و تبادل نظر شد. علاوه بر این، مسائل مرتبط با مداخلات مخرب در حاکمیت و استقلال انجمن‌های ملی چهار کشور عضو و تحریم‌های اعمال شده توسط کمیته بین‌المللی المپیک (آی. او. سی.) گزارشی مبسوط توسط رئیس فدراسیون جهانی ارائه گردید.

در این جلسه دکتر جاسم منوچهری عضو هیأت اجرایی کنفدراسیون آسیا، مدیرکل توسعه پتانک و بولز منطقه آسیای میانه و غربی و رئیس انجمن بولس و پتانک ج.ا.ایران نیز شرکت نمود.