1402-02-23   ||   1586

اردوی انتخابی تیم ملی بولس و پتانک برگزار شد

اردوی انتخابی تیم‌های ملی بولس و پتانک بانوان و آقایان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در همدان برگزار شد

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن بولس و پتانک، اولین مرحله از فرآیند گزینش ملی پوشان بولس و پتانک اعزامی به مسابقات قهرمانی 2023 آسیا و جهان طی روزهای 21 و 22 اردیبهشت‌ماه 1402 در خانه شماره 2 تازه تأسیس بولس و پتانک شهر همدان با حضور 25 ورزشکار خانم و 29 ورزشکار آقا، منتخبین سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور این رشته، تحت نظر کادر فنی تیم ملی برگزار گردید.

در این اردوی گزینشی پس از مشاهدات و ارزیابی‌های جسمانی، اخلاقی و فنی ورزشکاران توسط سرمربی و اعضای کادر فنی، نهایتاً فهرستی رتبه‌بندی‌شده متشکل از 12 ورزشکار خانم و 12 ورزشکار آقا به همراه 4 ورزشکار نوجوان (دختر و پسر) به منظور حضور در مراحل بعدی اردوهای انتخابی و آماده‌سازی تیم ملی به سازمان تیم‌های ملی انجمن جهت تائید نهایی ارسال گردید. گفتنی است این فهرست در رده سنی بزرگسالان، 3 برابر ظرفیت اعزام به مسابقات قهرمانی تریپِل و شوتینگ قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان بوده که با تشخیص کادر فنی تیم ملی، ترکیب قطعی اعزامی به رویدادهای یادشده شکل خواهد گرفت. همچنین فهرست ورزشکاران گزینش‌شده برای مراحل بعدی اردوها، پس از هماهنگی‌های لازم، منتشر و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این اردو به میزبانی شهر همدان مرکز توسعه پتانک و بولز منطقه آسیای میانه و غربی که محل تأسیس و خاستگاه جنبش بولس و پتانک در ایران و کشورهای منطقه می‌باشد با مشارکت بی‌نظیر مدیران ارشد و پرسنل هیأت استان سازماندهی گردید.